Bij warm weer behouden wij ons het recht voor om de verzending van uw bestelling uit te stellen in het belang van de kwaliteit. Dank u voor uw begrip.

Dolfin

FAQ

Om online te kunnen bestellen moet u eerst een account aanmaken en inloggen. Zodra u bent ingelogd, hoeft u vervolgens alleen nog de gewenste artikelen te selecteren door ze “aan het winkelmandje toe te voegen”. Zodra u klaar bent met winkelen, moet u naar uw winkelwagentje gaan en op het tabblad “bestellen” klikken. U moet dan gegevens voor facturatie, levering en betaling invoeren en vervolgens uw bestelling een laatste keer controleren. Na aanvaarding van de algemene voorwaarden moet u de bestelling valideren en overgaan tot betaling. Zodra uw bestelling afgerond is en de betaling gebeurd is, ontvangt u een mail ter bevestiging van uw bestelling.

Ja, een account aanmaken is noodzakelijk om een bestelling te kunnen plaatsen. Zo kunt ook uw bestelling volgen, een factuur ontvangen of de bestelling opslaan om ze een volgende keer opnieuw te kunnen plaatsen.

Klik gewoon op “wachtwoord vergeten”, voer uw e-mailadres in en er wordt automatisch een bericht naar uw mailbox gestuurd om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Als uw e-mailadres ongeldig is, krijgt u een foutmelding met de vraag het met een ander adres te proberen.

Zodra uw bestelling afgerond is en de betaling gebeurd is, ontvangt u een mail ter bevestiging van uw bestelling.

Klik gewoon op de link om uit te schrijven, onderaan op de nieuwsbrief, of stuur ons een bericht via het contactformulier.

Betaalmethoden, verzendkosten & levertijden

U kunt uw aankopen betalen met een kredietkaart (MasterCard – VISA) of debetkaart (Bancontact/Mister Cash – Maestro- Giropay) maar ook via Paypal.

Alle betalingsgegevens en alle transacties zijn volkomen beveiligd via het Mollie-systeem.

We kunnen uw bestellingen leveren over de hele wereld. Als een land echter niet voorkomt in de lijst met landen van bestemming, neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen opnemen.

Voor zendingen binnen België bedragen de kosten 5 euro (BPost 3 tot 8 werkdagen).

Een mooie kans om lokaal te kopen en voor de korte keten te gaan! Aarzel niet om uw bestelling rechtstreeks bij ons te komen afhalen. Zo kunnen we u eens persoonlijk ontmoeten! U kunt voor afhalen kiezen bij het afronden van uw online bestelling.

Voor zendingen naar Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland bedragen ze 8 euro (BPost 3 tot 8 werkdagen).

Expreslevering mogelijk via Fedex (2 werkdagen). Tarief afhankelijk van gewicht en bestemming.

Gratis levering vanaf 50 euro, enkel geldig voor levering in België, Frankrijk en Luxemburg.

Voor alle andere landen hangen de leveringskosten af van het totale gewicht van het pakket en van de prioriteit van de zending (Fedex – 2 tot 4 werkdagen). U hoeft alleen de simulatie te verrichten door de gewenste afleveringsplaats te op te geven.

OPGELET: Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u uw chocolade met de hoogst mogelijke kwaliteit ontvangt. Daarom behouden wij ons het recht voor om de verzending van uw bestelling uit te stellen wanneer het zeer warm is.

Alle kosten zijn inbegrepen in de verzendingskosten.

Ja. Zodra de bestelling is verzonden, met BPost of Fedex, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de voortgang ervan kunt volgen.

Er wordt dan door de bezorger een bericht achtergelaten. Is uw pakket met BPost verzonden, dan wordt u gevraagd naar uw postkantoor te gaan. Zorgt Fedex voor de bezorging, dan moet een afspraak te maken voor een tweede bezorgmoment.

Uiteraard. U moet dan alleen het gewenste afleveradres invoeren.

Jazeker. Wij raden u niettemin aan dit duidelijk te vermelden op het daartoe bestemde contactformulier bij het valideren van uw bestelling.

Ja, u kunt ons bij het afronden van uw bestelling de boodschap bezorgen via de daartoe bestemde link en dan wordt ze erbij gevoegd.